Throughout the clouds the sun always rises

Allt gar fort. De senaste dagarna har vi bade hunnit ta oss fran Tapou, till underbart vackra River Valley, dar vi hade flod och regnskog som narmsta grannar. Mer till "storstadspulsen" i Wellington, ta farjan over till Sydon, dar vi nu befinner oss. The wild West as they say. Detta visade bade det annars sa solstarka Nelson och halan westport prov pa genom att lamna himlen totalt oppen och regnet nerforsandes. Den gagna natten spenderade vi i en platskjulsliknande hydda mitt ute i ingenstans som kallas Lake Mahinapua. Dar bodde 86ariga Leis och hans bar skulle senare pa kvallen komma att forvandlas till en maskeradparad under temat Bright and Tight...

Den ganga veckan har inte varit sa aktivitetsfylld, mer tankefylld. Men nu ar vi i Franz Josef och har bestamt oss for att ge glaciererna ett bestigningsforsok, om det bestammer sig for att klara upp, imorgon. 

Jag tanker pa er dar hemma.
/Lina   


Kommentarer
Postat av: fanny

Tänker på dig ockås Linis! det e snö hemma. iaf lite. och svinkallt

2008-11-25 @ 17:40:08
Postat av: caroline

Tjena tjejer;) Skit va ni har hunnit med mycket... ni verkar verkligen ha det super. Nu längtar jag bara ännu mer tills jag själv ska iväg. Hur var det...befann vi oss någonstans samtidigt? Hade vatt så skoj att träffas!Ha det fint! Puss & kram caroline

2008-11-26 @ 16:52:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0