Nattgast...

Det var andra gangen pa valdigt kort tid da vi hade en herre som ville spendra natten i vart rum. Jag vet inte om det var pa grund av att vi hade vanan inne eller att han hade ett mer bekant utseende som det kanndes battre den har gangen.

Klockan var val runt en halv ett da han smog sig in. Oinbjuden satt han pa golvet brevid sangen. Lina far upp som en oljad blixt nar hon fick syn pa hans atta, nastan fem cm langa, ben. Ni farstar nu sakert att det inte ar vilken herre som helst jag talar om, det ar herr spindel.
Spabb som blixten och med onska i blicken holl han oss sysselsatta i over en timme innan vi, efter att ha moblerat om hela rummet och vackt alla grannar, fick tag pa den saten.

     

Pojkar man ska aldrigkomma oinbjuden till vart rum, Lina hade ju inte ens hunnit plattat haret!

(Forra gangen vi hade besok slutade det med att vi fossoke sova, i var frizon under myggnatet ihopkrupna i mitten av sangen, medan en kackerlacka som vi hade jagat ut var i full gang med att riva var bungalow.)

/Cilla, som inte kanner sig redo att fylla 21.


Kommentarer
Postat av: jenny

huuuhhh.

en gang blev jag attackerad av en kackerlacka pa Disney World. Jag satt med en fyra aring i knaet och kollade Skonheten och Odjuret, inget fel med det.

Tills en gigantisk kackerlacka attackerade mina popcorn. iiiiiiiih.

och pa disney world dessutom.



Jag lider med er!



(och grattis till cilla i forskott)



btw sa svangde jag mina lurviga pa Ekebo i lordes. en hel massa svangande. Dar missade ni en helkvall.



ciao

2009-02-04 @ 17:35:37
URL: http://klippt.blogg.se/
Postat av: Karin

:) .. hade varit kul att se er då.. Usch och fy..

2009-02-04 @ 18:30:45
Postat av: Fiing

GRATTIS på födelsedagen Chilla! din gamling;) puss och kram!

2009-02-05 @ 13:24:45
Postat av: Niklas

GRATTIIIIIIIIIIIIIIISSS GUMMAN!!! SAKNAR ER BABES :D

2009-02-05 @ 22:02:30
Postat av: Niklas

GRATTIIIIIIIIISSSS GUMMAN!!!! SAKNAR ER BABES :D PUSS

2009-02-05 @ 22:03:50
Postat av: beccis

GRATTIS GRaTTIS OCH GRATTIS CILLA! hihih, jag tror han kom för att gratta dig, va inte rädda mina vänner han ju säkert jätte snäll egentligen:) haha ha en uunderbar dag cillabilla!:D



puss till linis också

2009-02-05 @ 22:15:36
Postat av: Mattias Jolfson

Grattis kusin!

2009-02-06 @ 21:19:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0